7. In nomine Bash

Startsted: I ork-borgen, nord for Melvaunt

Tilstede: Tom, Ditz, Pan, Simonsen, Marc & Torben (ALLE)

Level: 4

Blog Image

 

GRÅDIGHED BLEV DERES SKÆBNE

Vi befinder os i udkanten af borggården. I midten af gården ligger en stor Wywern. Vi sniger os ind af de nærmeste døre uden at blive opdaget og nu burde vores lykke være gjort, men ak og ve, grådigheden overmander Stryke og i det første rum bliver han overfaldet af 4 kæmpe tusindben idet han gennemroder nogle ork senge efter loot. De er hurtigt nedlagt, men øglen er vågnet!

Alle på nær Syd flygter op af an trappe, men hun gemmer sig for øglen – tror hun, for hun er sniffet! Ikke for sidste gang den aften taber hun initiativet og får en stor fed skorpion agtig hale lige i brystet, men hun “saver” og flygter efter hendes venner.

BASH FÅR BANESÅR

Bash vender sig om for at tage kampen op med øglen og i en sjælden ånd af team spirit boostes han af Hex. Det ser rigtig fornuftigt ud da Bash får slået øglen på flugt, men han træffer et skæbnesvangert valg da han løber efter den alene.

Stryke – som har taget en smule revanche ved at nakke en orkvagt og spotte en anden vagt som har set os i tågen, men Laucien choker raketterne (choke 1) så han undslipper- beretter:
Jeg løb efter Bash ned af trappen og jeg kunne se ham kæmpe bravt med øglen. Det så en kort overgang ud som om han ville vinde, men så fik øglen en ubehagelig combo ind på ham og det sidste han skreg til mig inden han blev revet i to stykker var “FLYGT!”……. så det gjorde jeg.

Bash – you will never walk alone!

ORK, ORKERE, ORKEST

Hele borgen er nu alarmeret og oppe på borgmuren leder de resterende helte efter en dør så de kan komme væk og Sydney bull rusher en ork ud over muren. Laucien choker to bolts mod øglen (choke 2) og en stor ork-leder trutter i hans onde horn og sætter sig op på øglen. Endelig lykkes det at finde en dør ind i tårnet over hovedporten, men der er fyldt med orker som tæsker Syd. Med en grufuld lydeksplosion – så blodet vælter ud af næse og ører på de stakkels orker – lykkes det Hex at tage alle orkerne ud og endelig kan vi flygte indenfor.

Vi løber nedenunder og nakker 3 orker, men ikke før end de har advaret orkerne i gården om hvor vi er. Sydney chokede initiativet og Laucien chokede endnu et spell (choke 3 og han burde have været ude, men ak og ve). Vi flygter ind i et nyt større rum med 5 orker, 1 ork psykopat, 1 ork sergent og 1 ork kaptajn. Igen gør Hexes lydeksplosion lykke og 4 orker falder. Stryke går løs på psykopaten og da Laucien skal hjælpe ham choker han raketterne – igen! 4 chokes på en aften! Godt taget Lausius! Men heldigvis rollespiller Tom orkerne så Stryke for AoO og nupper den på tilbagesvinget.

Sid nupper ork sergenten og får så mange svære hug af kaptajen, men med Hexes hjælp og en lækker feint får de ham nedlagt.

Et sæt dobbeltdøre ud til gården går op og ind træder en Ogre!!!!! Fortsættelse følger………….

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google photo

Du kommenterer med din Google konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s